
A kiterjesztett garancia fogalmával sokan talán még nem is nagyon találkoztak, vagy ha találkoztak is vele, nem tudják, hogy pontosan mit is takar. Ha egyszerűen szeretnénk fogalmazni, akkor a kiterjesztett garancia egyfajta biztosítás, vagyis egy olyan szolgáltatás, ami a kötelező jótállási idő meghosszabbítását jelenti. Ez a garancia a normál jótálláshoz képest extra szolgáltatásokat is tartalmaz. A hagyományos garancia meglétekor az esetek jelentős részében személyesen kell visszajuttatnunk a terméket a gyártóhoz vagy a forgalmazóhoz, ami a kiterjesztett garancia igénybevétele során már a mi feladatunk és ráadásul ez térítésmentes az ügyfélnek.
Kiterjesztett garancia a nyugalma és kényelme záloga!
Amennyiben a Kiterjesztett garancia időtartama alatt készüléke meghibásodna, egyszerűen csak vegye fel munkatársainkkal a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben.
Gondoskodjon készüléke biztonságáról és zárja ki a váratlan eseményeket!
- Nincs szervízdíj, nincs cseredíj
- Nem kell szervizt keresnie
- Kiterjesztett garancia vásárlása esetén a teljes garanciális időszak alatt a termékek elszállítása valamint visszaszállítása díjmentesen történik.
- Ellenőrizzük, hogy a termék valóban hibamentesen került vissza a tulajdonoshoz.
Meddig köthet kiterjesztett garanciát készülékére?
Sajnos erre csak a vásárlás alkalmával tudunk lehetőséget biztosítani vásárlóink részére.
Mire terjed ki a kiterjesztett garancia?
A garancia a belső okokból fellépő meghibásodások javítására – vagy ha ez nem megvalósítható – akkor a termék cseréjére terjed ki. Érdemes azonban megjegyezni, hogy ezek a garanciák nem vonatkoznak az esztétikai hibákra, külső mechanikai sérülésekre.