Szállítás és átvétel
Milyen szállítási módok közül választhatok?
Elérhető szolgáltatók: Packeta, Foxpost, GLS, Magyar Posta.
Budapesten belül saját futárunkkal is vállalunk házhozszállítást.
Személyes átvétel: 1034 Budapest, Tímár utca 22.
Szállítotok külföldre is?
Igen, jelenleg Romániába vállalunk nemzetközi szállítást.
Mikor számíthatok a csomagomra?
Raktáron lévő termékeket belföldön 2–3 munkanapon belül kézbesítünk. Külföldre jellemzően 5–10 munkanap.
Mi történik, ha nem vagyok otthon a kiszállításkor?
A futár új időpontot egyeztet, vagy csomagpontra/automatába irányítja a küldeményt. Budapesten belüli saját futárunkkal szintén egyeztetünk új időablakról.
Garancia és termékinformációk
Milyen garancia vonatkozik a termékekre?
A magyar jogszabályoknak megfelelő sávos jótállást biztosítunk minden termékünkre.
Mi a teendőm, ha a vásárolt termék meghibásodik?
Töltsd ki az alábbi garanciális űrlapot, és mindent intézünk – a díjmentes beszállítást is (GLS-sel országosan, Budapesten belül saját futárral). Beérkezés után bevizsgáljuk a terméket, és a jogszabályok szerint javítjuk, cseréljük vagy visszatérítjük a vételárat.
Biztosan jó lesz a termék az eszközömhöz?
Ha bizonytalan vagy, kérdezz bátran chaten vagy e-mailben – segítünk ellenőrizni a kompatibilitást.
Mi történik, ha hibás a termék?
Azonnal jelezd nekünk, és gondoskodunk a javításról, cseréről vagy a visszavételről. Garanciális ügyintézéshez töltsd ki az űrlapot, a beszállítást is megszervezzük.
Van lehetőség visszaküldeni a terméket?
Igen, 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted. Ügyfélszolgálatunk segít a folyamatban.
Fizetés és rendelés
Milyen fizetési módok elérhetők?
Bankkártya, utánvét, előre utalás, valamint Cofidis áruhitel.
Mi az a Cofidis áruhitel?
A Cofidis áruhitel kényelmes és biztonságos megoldás nagyobb értékű termékek vásárlásához, akár részletekben. A hitelbírálat gyors, online történik, a fizetési folyamat során néhány kattintással elérhető. A Cofidis Magyarország Zrt. hivatalos partnereként a teljes ügyintézést biztosítjuk.
Hogyan tudok rendelni?
Tedd a kiválasztott termékeket a kosárba, majd kövesd a fizetési lépéseket – a rendszer végigvezet a folyamaton.
Kapok visszaigazolást a rendelésemről?
Igen, minden rendelésről automatikus e-mail visszaigazolást küldünk.
Kapcsolat
Hogyan érhetlek el titeket?
Írhatsz a kapcsolat@reparoshop.hu címre, chatelhetsz velünk, vagy hívhatsz telefonon ügyfélszolgálati időben.
Milyen gyorsan válaszoltok?
Hétköznapokon 24 órán belül válaszolunk minden megkeresésre.

