Viszonteladóknak szóló új nagykereskedelmi kategóriák!
Most még kedvezőbb feltételekkel csatlakozhat nagykereskedelmi partnerprogramunkhoz! Bevezettük új kategóriáinkat, hogy a vásárlási volumenhez igazodva még kedvezőbb árakat biztosíthassunk partnereinknek.
✨1. Kategória – 5% kedvezmény a termékeink árából
✨2. Kategória – 10% kedvezmény a termékeink árából
✨3. Kategória – 15% kedvezmény a termékeink árából
Legyen Ön is viszonteladói partnerünk, és élvezze a nagykereskedelmi együttműködés előnyeit!
A regisztrációhoz kattintson ide
Új funkciók és szolgáltatások érkeztek a webáruházunkba!
Még egyszerűbb vásárlás és még több lehetőség! Webáruházunkat továbbfejlesztettük, hogy még inkább megkönnyítsük és előnyösebbé tegyük a vásárlási élményt!
ÚJ FUNKCIÓK A WEBÁRUHÁZBAN:
✨ Hasonló termékek ajánlása – Böngésszen további termékek között, melyek érdekelhetik!
✨ Kiegészítő termékek javaslata – Egyszerűbben találhat hozzáillő termékeket!
✨Speciális ajánlat vásárlás után – A vásárlás véglegesítésekor exkluzív kedvezményes ajánlat várja, amit csak ott érhet el!
ÚJ SZOLGÁLTATÁSAINK:
✨ Nagykereskedelmi regisztráció – Különleges feltételek a viszonteladóknak és üzleti partnereknek!
✨ Biztosítás-közvetítés – Komplett biztosítási megoldások: vagyonbiztosítás, gépjárműbiztosítás, nyugdíj-, lakás-, életbiztosítás és még sok más!
✨ Hitelközvetítés – Legyen szó lakásvásárlásról, CSOK-ról vagy babaváró hitelről, segítünk megtalálni az Ön számára legmegfelelőbb lehetőséget!
Kedves Vásárlóink!
Örömmel értesítünk benneteket, hogy weboldalunkon mostantól számos új és izgalmas funkció érhető el, amelyek még kényelmesebbé és egyszerűbbé teszik vásárlási élményeiteket. Az alábbi újdonságok várnak rátok:
-
Árcsökkenés és Készletértesítő: Mostantól automatikusan értesítünk, ha a megfigyelt termékek ára csökken vagy ha új készlet érkezik.
-
Termék Összehasonlító Oldal: Könnyedén összehasonlíthatjátok a különböző termékeket, hogy megtaláljátok a számotokra legmegfelelőbb választást.
-
Csomagajánlatok: Különleges csomagajánlatokkal segítünk spórolni és maximálisan kihasználni a vásárlási lehetőségeket.
-
Utólagos Regisztráció: Mostantól lehetőség van utólagosan regisztrálni, így egyszerűen beléphettek és élvezhetitek a regisztrált felhasználóknak szóló előnyöket.
-
Regisztrált Vásárlóknak 1290 Ft Felhasználható Ajándék Keret: Regisztrált vásárlóink mostantól egy 1290 Ft értékű ajándék keretet kapnak, amit vásárlásaik során felhasználhatnak.
-
Ajándékkártya Vásárlási Lehetőség: Ajándékkártyák segítségével könnyedén meglephetitek szeretteiteket, vagy akár saját vásárlásaitokat is egyszerűbben intézhetitek.
-
Regisztrált Vásárlóknak További Előnyök:
- Megrendelésed Valós Idejű Követése: Kövesd nyomon rendelésed státuszát valós időben.
- Online Letölthető Számla: Rendelésed után azonnal letölthető a számla.
- Pontgyűjtési Lehetőség: Vásárlásaid után pontokat gyűjthetsz, amelyeket később levásárolhatsz.
- Valós Idejű Csomag Követés: Nyomon követheted csomagod útját, egészen a házhoz érkezésig.
- Elmenthető Keresési Előzmények: Könnyedén visszakeresheted korábbi kereséseidet.
- Státusztörténet: Megtekintheted rendeléseid státusztörténetét.
Bízunk benne, hogy ezek az új funkciók még kényelmesebbé teszik vásárlási élményeiteket, és segítenek abban, hogy gyorsabban és egyszerűbben jussatok hozzá a kívánt termékekhez.
Cofidis áruhitel
Leggyakrabban feltett kérdések Cofidis áruhitelfelvétellel kapcsolatban
1. Leadtam egy rendelést a reparoshop.hu oldalon, mi fog történni?
a. Ha leadtad a rendelésed az reparoshop.hu oldalon, akkor a Cofidis munkatársai 3 napon belül felveszik veled telefonon keresztül a kapcsolatot előminősítés céljából. Sikeres előminősítést követően a Cofidis e-mailben tájékoztat a további teendőkről. A pontos folyamatleírást ITT találod.
2. Leadtam egy rendelést az Reparoshop.hu oldalon, de a Cofidis nem keresett telefonon a megadott időben, mit tegyek?
a. Ebben az esetben kérjük, hogy keresd fel a Reparoshop ügyfélszolgálatát, , hogy ellenőrizhessük, valóban érvényes-e a leadott rendelésed. Ügyfélszolgálatunk tájékoztatni fog a további lépésekről.
3. Leadtam egy rendelést az reparoshop.hu oldalon, megkerestek a Cofidis munkatársai, viszont a fiókomban azt látom, hogy a rendszer törölte a rendelésemet, mit tegyek?
a. Amennyiben hosszabb ideig nem történik előrelépés az ügyintézésben (például nem veszed át időben a megrendelésed), a rendszer törölheti a megrendelésed. Ez a legritkább esetben szokott előfordulni, többek között akkor, ha egy ügyfél a Cofidis többszöri megkereséseire sem reagál. Ha ilyet tapasztalsz, kérlek vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy kideríthessük a rendelés törlésének pontos okát.
4. Sikeres hiteligénylést követően megérkezett a termék, de nem vagyok vele elégedett. Hogyan tudok elállni a rendeléstől, illetve a felvett hiteltől?
a. Online Cofidis Áruhitellel történő rendelés során is élhetsz a 14 napos visszaküldés lehetőségével[1]. Amennyiben elégedetlen vagy a termékkel, kérjük, küldd vissza hiánytalanul az reparoshop.hu fiókodban leírt csatornák valamelyikén, és értesítsd az ügyfélszolgálatunkat, bolti visszaküldés esetén pedig a boltban dolgozó munkatársakat, hogy szeretnél elállni a korábban felvett Cofidis Áruhiteltől. Abban az esetben értesítjük a Cofidis-t elállási szándékodról, ha a termék hiánytalanul visszaérkezett raktárunkba. Ezután a Cofidis munkatársai felveszik veled a kapcsolatot és értesítenek a további teendőkről.
5. Több termék is szerepel a rendelésemben, viszont nem mindegyiket szeretném visszaküldeni. Van-e lehetőség csak bizonyos termékek visszaküldésére, ha Cofidis Áruhitelt igényeltem a rendelés során?
a. Igen, van lehetőséged csak bizonyos termékek visszaküldésére, amennyiben Cofidis Áruhitelt igényeltél az reparoshop.hu oldalon, és a nálad maradó termék/termékek összege eléri a Cofidis Áruhitel a mindenkori hirdetmény szerinti minimálisan felvehető összegét. A mindenkori hirdetményeket ITT találod.
i. Amennyiben a fennmaradó termékek értéke nem éri el a mindenkori hirdetmény szerinti minimálisan felvehető összeget, abban az esetben a rendelésben szereplő összes terméket szükséges visszaküldened részünkre.
b. Ebben az esetben kérjük, hogy a terméket/termékeket hiánytalanul küldd vissza az reparoshop.hu fiókodban leírt csatornák valamelyikén, illetve értesítsd az ügyfélszolgálatunkat, hogy melyik terméket/termékeket szeretnéd visszaküldeni. Abban az esetben értesítjük a Cofidis-t elállási szándékodról, ha a termék/termékek hiánytalanul visszaérkezett/visszaérkeztek raktárunkba. Ezután a Cofidis munkatársai felveszik veled a kapcsolatot és értesítenek a további teendőkről.
6. Nincs saját reparoshop fiókom, igényehelhetek-e valaki más fiókján keresztül Cofidis Áruhitelt?
a. Nem, Cofidis Áruhitel igénylést mindig csak a saját fiókodból adhatsz le, ellenkező esetben eltérhet a számlán szereplő név a hitelszerződésen szerepelő névtől, ami több esetben is problémát okozhat, pl. egy esetleges termékvisszaküldéskor.
Extra Vásárlási Keret (EVK) kizárólag bolti áruhiteligénylés esetén
- az igényelt áruhitel összege magasabb is lehet amennyibben az előminősítés alapján az ügyfél jövedelemi adatai ezt megengedik
- így a megvásárolni kívánt terméken felül plusz terméket vagy magasabb értékű árucikket tud választani a pozitív hitelbírálat eredményétől függően, a jövedelmi helyzetéhez mérten, maximum 550.000 Ft-ig
- a felajánlott extra vásárlási keretet nem szükséges teljes egészében felhasználni, ugyanakkor az a későbbiekben áruvásárláskor nem használható fel