Reparoshop – Ahol a minőség hazatalál!

Kérdése van? Hívjon minket! +36302975241

Cofidis áruhitel

Leggyakrabban feltett kérdések Cofidis áruhitelfelvétellel kapcsolatban

1. Leadtam egy rendelést a reparoshop.hu oldalon, mi fog történni?

a. Ha leadtad a rendelésed az reparoshop.hu oldalon, akkor a Cofidis munkatársai 3 napon belül felveszik veled telefonon keresztül a kapcsolatot előminősítés céljából. Sikeres előminősítést követően a Cofidis e-mailben tájékoztat a további teendőkről. A pontos folyamatleírást ITT találod.

2. Leadtam egy rendelést az Reparoshop.hu oldalon, de a Cofidis nem keresett telefonon a megadott időben, mit tegyek?

a. Ebben az esetben kérjük, hogy keresd fel a Reparoshop ügyfélszolgálatát, , hogy ellenőrizhessük, valóban érvényes-e a leadott rendelésed. Ügyfélszolgálatunk tájékoztatni fog a további lépésekről.

3. Leadtam egy rendelést az reparoshop.hu oldalon, megkerestek a Cofidis munkatársai, viszont a fiókomban azt látom, hogy a rendszer törölte a rendelésemet, mit tegyek?

a. Amennyiben hosszabb ideig nem történik előrelépés az ügyintézésben (például nem veszed át időben a megrendelésed), a rendszer törölheti a megrendelésed. Ez a legritkább esetben szokott előfordulni, többek között akkor, ha egy ügyfél a Cofidis többszöri megkereséseire sem reagál. Ha ilyet tapasztalsz, kérlek vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálatunkkal, hogy kideríthessük a rendelés törlésének pontos okát.

4. Sikeres hiteligénylést követően megérkezett a termék, de nem vagyok vele elégedett. Hogyan tudok elállni a rendeléstől, illetve a felvett hiteltől?

a. Online Cofidis Áruhitellel történő rendelés során is élhetsz a 14 napos visszaküldés lehetőségével[1]. Amennyiben elégedetlen vagy a termékkel, kérjük, küldd vissza hiánytalanul az reparoshop.hu fiókodban leírt csatornák valamelyikén, és értesítsd az ügyfélszolgálatunkat, bolti visszaküldés esetén pedig a boltban dolgozó munkatársakat, hogy szeretnél elállni a korábban felvett Cofidis Áruhiteltől. Abban az esetben értesítjük a Cofidis-t elállási szándékodról, ha a termék hiánytalanul visszaérkezett raktárunkba. Ezután a Cofidis munkatársai felveszik veled a kapcsolatot és értesítenek a további teendőkről.

5. Több termék is szerepel a rendelésemben, viszont nem mindegyiket szeretném visszaküldeni. Van-e lehetőség csak bizonyos termékek visszaküldésére, ha Cofidis Áruhitelt igényeltem a rendelés során?

a. Igen, van lehetőséged csak bizonyos termékek visszaküldésére, amennyiben Cofidis Áruhitelt igényeltél az reparoshop.hu oldalon, és a nálad maradó termék/termékek összege eléri a Cofidis Áruhitel a mindenkori hirdetmény szerinti minimálisan felvehető összegét. A mindenkori hirdetményeket ITT találod.        

i. Amennyiben a fennmaradó termékek értéke nem éri el a mindenkori hirdetmény szerinti minimálisan felvehető összeget, abban az esetben a rendelésben szereplő összes terméket szükséges visszaküldened részünkre.

b. Ebben az esetben kérjük, hogy a terméket/termékeket hiánytalanul küldd vissza az reparoshop.hu fiókodban leírt csatornák valamelyikén, illetve értesítsd az ügyfélszolgálatunkat, hogy melyik terméket/termékeket szeretnéd visszaküldeni. Abban az esetben értesítjük a Cofidis-t elállási szándékodról, ha a termék/termékek hiánytalanul visszaérkezett/visszaérkeztek raktárunkba. Ezután a Cofidis munkatársai felveszik veled a kapcsolatot és értesítenek a további teendőkről.

6. Nincs saját reparoshop fiókom, igényehelhetek-e valaki más fiókján keresztül Cofidis Áruhitelt?

a. Nem, Cofidis Áruhitel igénylést mindig csak a saját fiókodból adhatsz le, ellenkező esetben eltérhet a számlán szereplő név a hitelszerződésen szerepelő névtől, ami több esetben is problémát okozhat, pl. egy esetleges termékvisszaküldéskor.

 

 

Extra Vásárlási Keret (EVK) kizárólag bolti áruhiteligénylés esetén

 

- az igényelt áruhitel összege magasabb is lehet amennyibben az előminősítés alapján az ügyfél jövedelemi adatai ezt megengedik

 

- így a megvásárolni kívánt terméken felül plusz terméket vagy magasabb értékű árucikket tud választani a pozitív hitelbírálat eredményétől függően, a jövedelmi helyzetéhez mérten, maximum 550.000 Ft-ig

 

- a felajánlott extra vásárlási keretet nem szükséges teljes egészében felhasználni, ugyanakkor az a későbbiekben áruvásárláskor nem használható fel